سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بعد از تقریبا یک ماه و نیم دوباره نوبت این شد که برم دکتر رو ببینم. صبح رفتم رادیولوژی و عکس گرفتم.اینبار رفتم مطب دکتر. بعد از باز کردن بریس دکتر گفتند که خم بشم و بعد گفتند که افرین و خوب بود راستش خم شدن بعد از عمل  مثل اسکی بازهاییه که آماده میشن برای پرش یعنی دیگه کتف رو نمیشه خم کنم به پایینو فقط از کمر میتونم خم بشم.

و بعد هم گفتند که استخوان های من کم کم دارند جوش میخورند و آزادم تا هر کاری خواستم بکنم مثل پوشیدن کفش پاشنه بلند و حتی ورزش هایی مثل بسکتبال و والیبال البته در حد آرومش نه در حد ملی پوشها و دیگه اینکه تنبلی تموم شده و باید دوباره کمک کنم 

فقط فعلا اجازه دوچرخه سواری رو ندارم 

و دیگه اینکه نوبت بعدی برای چیزی حدود سه ماه بعد یعنی قبل از عید هستش

 

 

 

 






تاریخ : جمعه 93/8/23 | 5:50 عصر | نویسنده : نیلوفر م | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.